menuordersearch
gharbmajul.ir

فلزیاب پالسی ربات مین یاب ,

فلزیاب پالسی ربات مین یاب
مدل کالا
فلزیاب پالسی ربات مین یاب
 فلزیاب پالسی ربات مین یاب
تصاویر بیشتر
فلزیاب پالسی ربات مین یاب
(0)
(0)
فلزیاب پالسی ربات مین یاب
وضعیت کالا : موجود
تعداد
+
_
عدد
قیمت کالا
1,200,000 تومان
توضیحات فلزیاب پالسی ربات مین یاب

فلزیاب پالسی ربات مین یاب

در ابتدا باید خدمت شما سروران گرامی عرض نمایم این محصول طراحی غرب ماژول نیست و طرح اصلی مربوط به یک مجله از کشور کانادا است که در سال۲۰۰۰ میلادی منتشر شد لذا چون در آن زمان دسترسی به اینترنت مثل این سالها برای همه میسر نبود و اگر هم بود چیز خاصی نمی‌شد پیداکرد! لذا یک مدارفلزیاب حتی ضعیف اگر کسی داشت با ارزش بود.به همین دلیل بعضی از فروشگاه های تولید کیت های آموزشی در تهران اقدام به تولید این مدار کردندوسالها یکه تازی کرد تا در سالهای اخیر میبینیم هنوز این برد.

باهمان شکل در جاهای مختلف کپی میشود.این مدار که شما در سایت ما میبینیددر سال ۱۳۹۲ برای پروژه رباتیک از روی همان نقشه کپی شد .بعدها بارها وبارها ازطرف دانشجوها و فروشگاه ها ازما درخواست شد به همین دلیل آن راطوری تغییر دادیم که ولومی از برد با سیم بیرون نیاد ونیاز به ولتاژ فیکس ۱۲ نداشته باشددر عین حال مونتاژ مدار فراوانی دارد به همین دلیل این مدار smdاصلی برای مبتدی ها خیلی راحت نبود.... تا چه رسد به این مدار که قطعات مونتاژ شده به محصولات اضافه شد.
ما در سایت نقشه اصلی مدار را برای شما علاقه مندان با همان اسم قراردادیم!البته این نقشه برای آن مجله نیست
ولی تغییر نکرده فقط با کامپیوتر کشیده شده وقسمت گیرنده دقیقا همونه فقط فرستنده حدف شده چون این مدار ۲ورژن داشت ۲سیم پیچ و تک که فرقی در کارکرد نداشتند.

cod=md4
 

 

دانلود فایل پی دی اف توضیحات فلزیاب پالسی ربات مین یاب

 

فلزیاب پالسی ربات مین یاب